balu: (frends)
[personal profile] balu
Радійте та веселіться, всі люди доброї волі, танцюйте та тріумфуйте!

Date: 2021-12-25 05:42 pm (UTC)
euthanasepam: Ла-ла-ла-ла! Ла-ла-ла-ла! (Default)
From: [personal profile] euthanasepam
Мені більше припало до смаку це привітання. :)

www.youtube.com/watch?v=tXmQ8WVHkOk

Date: 2021-12-25 07:33 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Українці святкують Різдво на Різдво. Є речі, які не змінюються за новою єврогейською модою.
Забрати в вас мову й традиції - що у вас лишиться? Ви цим саме займаєтеся.

Date: 2021-12-25 08:29 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Він воплотився на два тижні пізніше, традиція каже.
Змінювати традицію безпідставнл - ознака якогось каліцтва розумового. Брак. Виправляти тра

Date: 2021-12-25 09:01 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Ви б, народившись в 19-ст, дату народження куди переносили свою? На той самий день, але інше число, чи на два тижні назад перегесли б, як зробили католики?
Так, це початок року. Але ФАКТИЧНО він святкувався 13-го, за теперішнім календарем. Тому ми його там і святкуємо. Бо це НАША традиція. І вона краща за їхню, саме тому. Бо не буває кращих чи гірших традицій. Бувають свої і чужі.
Ви ж своє продаєте.

Date: 2021-12-25 09:37 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Ні. Раз зафіксувавши зсув - він далі не змінюється, а зв'язаний з григоріанським намертво. І цей єзуїтський підлий аргумент я ні разу не чув, щоб хтось виправив. Підла, тупа, нагла брехня.
Як і вся їхня система і смикання часом.
Сатурніанці, тому що. Сатурн - символ сатани. Бо рогатий.
А сатурналії - його свято. Субота - його день.
Тому або-або. Або з жидами к пекло, або зі Словом - на волю.

Date: 2021-12-26 02:57 am (UTC)
From: [personal profile] sassa_nf
Зсув неможливо зафіксувати, бо він набігає на похибці в обчисленні довжини року в днях між календарем, розрахованим язичником, і календарем, розрахованим католиком.

Date: 2021-12-26 08:26 am (UTC)
From: [personal profile] 0restt
То навіщо смикати часом те, що не можеш знати точно? Щоб замість Різдва бісівські сатурналії святкувати?

Date: 2021-12-26 09:01 am (UTC)
From: [personal profile] sassa_nf
Ні, щоб Воскресіння Христове правильно святкувати. Воно ж прив'язане до іудейського Песаха, а той прив'язаний до весняного рівноденства. Ну, і от весняне рівноденство за язичницьким календарем припадає на майже два тижні запізно.

Date: 2021-12-26 09:29 am (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Такого аргументу я ще не чув, звучить велемудро.
Але ж Паска якраз і може зміщатися в даті, і це також традиція. І має за основу юдейську традицію і місячний календар. Це дві РІЗНІ календарні системи, ви не бачите?
Мова іде про те, що єзуїтство руйнує НАШУ традицію. Використовуючи аргументи негідні.
Edited Date: 2021-12-26 09:31 am (UTC)

Date: 2021-12-26 09:43 am (UTC)
From: [personal profile] sassa_nf
Я-то якраз бачу, що це різні системи. А от ви бачите, що якщо 21 березня пораховано по-різному, то і Різдво випаде на різні дні? Бо в обох системах день весняного рівноденства покладено на 21 березня, а Різдво на 25 грудня.

Я поки що не бачу, як єзуїтство руйнує традицію. Я поки що бачу, що або святкуєте Різдво разом із УПЦ МП КГБ, або разом із католиками.

Date: 2021-12-26 09:58 am (UTC)
From: [personal profile] 0restt
В мене чітка точка відліку в цьому та подібних питаннях: коли з мене намагаються робити ідіота, пропагандисти усяки - я розумію, що ідіоти тут хіба вони. Або ті, хто їм вірить, чи учить.
І нормальній людині достатньо ОДНОГО порядного аргументу проти ідіотської пропаганди, щоб задуматися. А потім і висновки зробити.
Я ж розбив уже кілька, для прикладу. І розіб'ю й решту. Бо вся ця система брехлива - зло для душі. Бо руйнує своє, а натомість дає лише гниль пустопорожню.
Аргумент про "лиш би, як не в москаля" й викриває ваше жидівське нутро.
Бо в них і мова наша і письмо. Тепер і від мови і від письма давайте відмовимся, так? Це ж про це ваші бляді нам з телевізора серуть, не так хіба?
З метою позбавити нас історії, роду і імені.
Нахуй ідіть. Наша вам відповідь, виродкам.
п.с. кому треба - той пойме. Решта може йти тудою ж. Я тут нікого не переконую, я вибір захищаю.

Date: 2021-12-26 10:39 am (UTC)
From: [personal profile] sassa_nf
звісно, нікого ви тут не переконуєте, ви демонструєте ненависть до людей за просто так.

Date: 2021-12-26 10:48 am (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Не людей.
Я зневажаю блядей та ідіотів. Це не люди уже.
Ідіот - колишня людина, яка відкидає аргументи істинні, в угоду пустопорожньому умствуванню. Підміняючи терміни, маніпулює системами й даними.
Це не люди - це гімно.
Рятувати таких від них самих потрібно. А я на таке не підписувався. Хай їх бульдозер рівнає, кривих.

Date: 2021-12-26 01:41 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>>УПЦ МП КГБ

Отец лжи - сатана. Сразу видно, что этот служитель сатаны в православном храме не был, иначе не повторял бы ложь про кгб.
Edited Date: 2021-12-26 01:42 pm (UTC)

Date: 2021-12-28 03:02 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Справа навіть не в тому, коли! Святкувати день народження Бога можна в який завгодно день. Бо чітких інструкцій з цього приводу Ним не залишено. Справа в деструктивізмі. В знищенні духу народу. В агресивному нав'язуванні паскудного єзуїтства з метою зпхоплення нових територій і пастви. Саме те, що служило причиною усіх війн останніх 800 років. НІКОЛИ українці не святкували Різдво в грудні, лище останні 10 років ця короста активізувалася, чомусь, намагаючи всіх на свій лад підімнути.
Тому всі, хто своє продає - або манкурти, або жидки в вишиванках. Це дуже просто, щоб визначитися.

Date: 2021-12-28 05:57 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Проблема в тому, що ви не хочете розуміти суті. Ховаючись за формою. А суть у тому, що була традиція святкування у певний день. Прийшла інша традиція - змінила календар. І це не проблема. Проблема в тому, що вона перенесла свято на два тижні назад, з традиційного місця. А народ як святкував його 25-го, а потім 7-го - так і продовжував святкувати. У ТОЙ САМИЙ ДЕНЬ.
п.с. А Новий рік - так, весною. Або осінню, якщо перевороти враховувати: https://0restt.dreamwidth.org/23939.html
Edited Date: 2021-12-28 05:57 pm (UTC)

Date: 2021-12-28 08:13 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Ні, не зміститься, це нагла брехня. Перечитайте коментар вище. Похибка більше не накопичуэться.

Date: 2021-12-28 08:22 pm (UTC)
From: [personal profile] 0restt
Розум - не найкращий порадник в питаннях віри.
Порада: святкуйте собі, коли вважаэте кращим. Але не агітуйте. Всі агітатори зникнуть.

На цьому бувайте.

Date: 2021-12-26 01:36 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>>І саме святкова реакція як у пісні, а не звичне нам пєньє зауньівноє, для мене сама природня.

Клип не смотрел, но судя по картинке, там пропаганда прелюбодейства.
А так вообще ожидаемо - отпадение от истинной веры и церкви, а следом уже и молитва это "пєньє зауньівноє" и хочется вам голых баб.
Сочувствую.
А в единственной апостольской православной церкви сейчас идет рождественский пост.

Date: 2021-12-28 01:01 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
Вы как-то упорно на ветхий завет стрелки переводите. Вы из этих и ваш украинский друг не просто так там "жидов" костерил выше в комментариях?

Date: 2021-12-28 02:04 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>>Покажіть мені де у НЗ заборона радіти народженню Спасителя у стилі Давида?

Речь не о запрете. Давид - святой. А мы нет. Но вы хотите у него копировать пляски (то что вам нравится), а не следование заповедям и воле Божьей.

>> я б давно служив в Цахал

Кто мешает давно служить в ВСУ? Уже могли бы кучу мирных жителей убить на Донбассе.

Date: 2021-12-28 02:36 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>>>>Кто мешает давно служить в ВСУ?

>>Місцеві Івани, що родства не пам'ятають

Чудова отмазка гггг. С такими патриотами и врагов не надо.

Date: 2021-12-28 03:48 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
У вас про евреев представления как из "святочных" рассказов. Там с 80-х "понаехало совков". И отношение там самое разное. Из первых рук знаю.

>> Так от, брати гріх на душу можна, але коли знаєш, заради кого ти це робиш.

Ради Христа только. О чем я вам и говорил, ваше украинство - идолопоклонство чистой воды.

>> стало кристально зрозуміло у 19-му році

Это вы про "выборы"? Глупость, выборы и "демократия" в целом - фикция, население ничего не решает. Тем более клоун продолжает направление барыги. Ими одни и те же хозяева руководят. Но вы это не примете, почкольку отсюда напрямую следует очевидный всем здравомыслящим людям факт: майдан - это типичный госпереворот, а стадо было использовано в темную, под завывания о геволюции духа.

Date: 2021-12-28 10:18 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>> Моє українство не більше ідолопоклонство, ніж ваше російство.

Да ну, какое у меня российство. Мне нынешняя РФ не до вподобы. А старой РИ уже никогда не будет.

Date: 2021-12-29 05:32 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>>І дуже вірогідна туга за Совєтами, як якісно чистішої (в імперському плані) та наймогутнішої інкарнації РІ.

Не, мимо, совок я не люблю. Точнее если сравнивать сегодняшнюю усср и совок, то совок скорее лучше. Но совок это не РИ, это ее отрицание.

Date: 2021-12-28 10:17 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
>> а у тому, на що повелося населення.

что "по телевизору", в широком смысле, показывают, на то и повелось. С современным тотальным зомбированием можно достичь чего угодно. Вот сколько повелось на "страшный вирус", и не только здесь, а по всему миру.

>>У тому й біда, що на одній території існують дві різні ментальності.

Две? Их больше, вы просто возле границ не жили. К примеру, Великую Румынию, не хотите ли )))
И это не беда, это нормально. Одна ментальность на сколь-нибудь заметной территории - это совок (тоталитаризм), новая общность советский человек и т.п.
Вы не замечаете, что укронационализм - это совок. Те же яйца, только лозунги поменяли. Потому у него и нет будущего.

>>А Янукович виявився ідіотом,

Скорее мудаком, а не идиотом.

Date: 2021-12-28 01:04 pm (UTC)
xoxlobandera: (Default)
From: [personal profile] xoxlobandera
А, всякие такие песенки мне не интересно.

>> нас велике свято, свято тріумфу Господа і вірних

Вот это я не понял. Каким образом Рождество Господа нашего Иисуса Христа является триумфом Господа и верных?

Profile

balu: (Default)
от. Михайло

December 2025

S M T W T F S
 123 456
7 8910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 31st, 2026 09:19 pm
Powered by Dreamwidth Studios